
Urząd miasta stołecznego Warszawy ogłosił nabór kandydatów na stanowisko ds. obsługi interesantów w Biurze Geodezji i Katastru. Dokumenty można składać do 25 marca.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
• wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem wniosków i skarg,
• udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywanych spraw,
• udzielanie informacji ustnych z operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych,
• wydawanie dokumentów.
Wymagania od kandydatów konieczne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie minimum średnie,
• minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania pożądane:
• wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia
• doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z obsługą interesantów
• znajomość zagadnień związanych z ewidencją gruntów i budynków
• dobra obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), Internetu, programów geodezyjno – obliczeniowych, programów kancelaryjnych
• znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficznego, gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, własności lokali, ksiąg wieczystych i hipotek, ustawy o ochronie danych osobowych, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego (w tym ustawa o ustroju m.st. Warszawy), zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz o dostępie do informacji publicznej
• ogólna orientacja na temat europejskich unormowań prawnych
• systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, opanowanie w sytuacjach trudnych i stresujących, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Szczegóły