
Prezydent Bytomia poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji. Dokumenty można składać do 3 marca.
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:
• tworzenie nowych i aktualizacja istniejących baz danych wchodzących w skład Bytomskiej Infrastruktury Informacji Przestrzennych (BIIP);
• aktualizowanie i kontrolowanie bazy danych obiektów objętych zakresem treści mapy zasadniczej;
• administrowanie i aktualizowanie bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych;
• aktualizowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków;
• aktualizowanie i kontrolowanie bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu;
• bieżąca i okresowa archiwizacja baz danych komputerowych;
• odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe magisterskie: geodezyjne lub pokrewne (geografia);
• studia podyplomowe w zakresie Systemów Informacji Geograficznej;
• minimum 3 letni staż pracy;
• bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
• znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym;
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
• znajomość przepisów z zakresu geodezji i kartografii;
• nieprowadzenie działalności gospodarczej;
• niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych;
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (DzU z 2005r. nr 240, poz. 2027),
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• certyfikaty potwierdzające umiejętność obsługi oprogramowania służącego do przetwarzania danych przestrzennych (preferowany certyfikat ESRI).
Szczegóły