
Łódzki Urząd Wojewódzki poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw gospodarki gruntami (1 wolne stanowisko) oraz do spraw dróg publicznych (5 wolnych stanowisk) w Wydziale Geodezji. Dokumenty można składać do 16 lutego.
Do zadań wykonywanych na stanowisku inspektora do spraw gospodarki gruntami będzie należało:
• rozpatrywanie spraw z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, należących do właściwości Wojewody;
• prowadzenie postępowań w sprawach uwłaszczania państwowych osób prawnych, instytucji kultury i innych osób prawnych;
• przeprowadzanie kontroli i nadzór w zakresie sposobu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa;
• prowadzenie postępowań w zakresie odwołań i zażaleń w sprawach przekazania gruntów Skarbu Państwa w trwały zarząd, ustalania opłat z tego tytułu oraz wygaśnięcia prawa trwałego zarządu;
• prowadzenie postępowań w sprawach nabywania przez Skarb Państwa gruntów wchodzących w skład linii kolejowych oraz potwierdzania nabycia przez PKP S.A. prawa użytkowania wieczystego i prawa własności budynków , lokali i innych urządzeń,
• wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
• 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (praca lub staż)
• znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
• znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami,
• umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
• umiejętność obsługi klienta, zdolności interpersonalne,
• umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie zawodowe w obszarze przepisów regulujących zagadnienie dotyczące nieruchomości i procedur administracyjnych,
• umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
• rzetelność i odpowiedzialność,
• obowiązkowość.
Do zadań wykonywanych na stanowisku inspektora do spraw dróg publicznych będzie należało:
• wszczynanie postępowań administracyjnych,
• podejmowanie czynności administracyjnych niezbędnych do rozstrzygnięcia spraw oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie,
• przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz odpowiedzi na skargi,
• obsługa klienta,
• wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
• 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (praca lub staż)
• znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
• znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami,
• umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
• umiejętność obsługi klienta, zdolności interpersonalne,
• umiejętność obsługi komputera.
wymagania dodatkowe:
•studia podyplomowe z zakresu wyceny nieruchomości,
•umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
•rzetelność i odpowiedzialność,
Proponowane wynagrodzenie brutto zarówno na stanowisku inspektora ds. gospodarki nieruchomościami, jak i do spraw dróg publicznych: ok. 2100 zł/mies. Dodatkowe informacje pod nr. tel. (0 42) 664-16-60 lub (0 42) 664-16-51.