Główny Urząd Geodezji i Kartografii poszukuje dwóch pracowników do realizacji zadań przewidzianych w projekcie „Georeferencyjna Baza Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) wraz z krajowym systemem zarządzania”. Jedna oferta pracy dotyczy prac w zakresie obsługi projektu, druga – pracę administracyjno-biurową.
Do podstawowych zajęć pracownika obsługującego projekt GBDOT będzie należało:
- prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem GBDOT;
- przygotowywanie dokumentacji z zakresu integracji i standaryzacji Bazy Danych Obiektów Topograficznych oraz systemów z zakresu GBDOT.
Natomiast wymagania wobec kandydatów na to stanowisko to m.in.:
- wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne lub pokrewne;
- doświadczenie zawodowe w zakresie kartografii topograficznej, najlepiej przy TBD;
- ogólna znajomość zagadnień dotyczących projektu GBDOT.
szczegóły
Z kolei do obowiązków pracownika obsługi administracyjno-biurowej projektu będą należały:
- obsługa administracyjna projektu GBDOT;
- prowadzenie sprawozdawczości, kompletowanie dokumentacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne lub pokrewne;
- ogólna znajomość zagadnień dotyczących projektu GBDOT;
- umiejętność obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych.
szczegóły