Grupa PPWK S.A. uzyskała w II kwartale 2008 r. przychody ze sprzedaży w wysokości 32 mln zł, zysk netto 700 tys. zł, a zysk operacyjny – 900 tys. zł.
Wpływy ze sprzedaży egzemplarzy map i przewodników Copernicus w drugim kwartale 2008 r. wzrosły o ok. 1 mln zł do 4,9 mln zł. Jest to m.in. efekt zastosowanej przez Spółkę strategii poszerzenia oferty wydawniczej o przewodniki zagraniczne, mapy laminowane oraz nowe atlasy drogowe. Liczba sprzedanych urządzeń do nawigacji GPS wzrosła o 106% w porównaniu z odpowiednim okresem ubiegłego roku. W drugim kwartale 2008 r. zanotowano również wzrost o 100% sprzedaży cyfrowych danych mapowych do kwoty 170 tys. zł.
W porównaniu z II kwartałem 2007 r. przychody Grupy wzrosły o 571%.
EBITDA Grupy w drugim kwartale 2008 r. wyniosła 1,255 mln zł, natomiast w pierwszej połowie roku – 1,620 mln zł.