Rozwiązanie PSO firmy IFS odpowiada na różne wyzwania związane z zarządzaniem usługami serwisowymi w terenie, skutecznie przetwarzając zgłoszenia klientów. Mogą one dotyczyć napraw awarii, terminów instalacji i planowanych konserwacji. Dzięki integracji map TomTom, danych o ruchu drogowym oraz algorytmów wyznaczania tras z autorskim rozwiązaniem PSO bazujacym na przemysłowej sztucznej inteligencji, algorytmy IFS są w stanie lepiej uwzględniać i optymalizować odległość, koszty, wartość oraz czas.
– IFS z dumą wspiera organizacje na całym świecie, które bazują w swojej działalności na zasobach i usługach. Zapewnia szybszą, inteligentną obsługę klienta, dzięki analizie danych oraz przemysłowej sztucznej inteligencji, która stanowi core naszego rozwiązania – powiedział Christian Pedersen, Chief Product Officer, IFS. – Dzięki współpracy z TomTom znacznie poprawiamy spójność i niezawodność naszych danych mapowych, co prowadzi do zwiększonej automatyzacji i wydajności oraz lepszych wyników dla klientów – dodał.
– Nasze dane dotyczące lokalizacji są kluczowym elementem pomagającym firmie IFS w optymalizacji usług – zaznaczył Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. – Precyzyjny, globalny zasięg map TomTom, bardzo dokładne usługi wyznaczania tras z uwzględnieniem natężenia ruchu i historyczne wzorce znacznie usprawniają planowanie oraz działania operacyjne klientów IFS – stwierdził.