Zakres zadań na tym stanowisku obejmuje:
• prowadzenie postępowań administracyjnych w pierwszej i w drugiej instancji w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
• kontrolowanie działania powiatowej administracji geodezyjnej i kartograficznej, w zakresie prowadzenia EGiB oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów, a także nadzorowanie pracy kontrolerów w czasie przeprowadzonej kontroli jako przewodniczący zespołu kontrolerów,
• kontrolowanie i ocenianie projektów modernizacji EGiB i przygotowywanie projektów pism uzgadniających je,
• przekazywanie do organów prowadzących EGiB wniosków przesyłanych przez organy ścigania i GGK dotyczących udzielenia informacji na temat posiadanych nieruchomości, opracowywanie nadesłanych informacji i przygotowywanie projektów odpowiedzi,
• rozpatrywanie skarg i wniosków kierowanych do wojewody i wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz opracowywanie projektów odpowiedzi.
Od kandydatów wymagane jest m.in.:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• doświadczenie zawodowe: 1,5 roku w pracy w administracji lub powyżej roku w wykonawstwie geodezyjnym,
• znajomość przepisów ustaw:
Prawo geodezyjne i kartograficzne, o kontroli administracji rządowej, o swobodzie działalności gospodarczej, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
• znajomość zarządzenia prezesa Rady Ministrów ws. wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz ws. zasad etyki korpusu służby cywilnej.
Wśród wymagań dodatkowych są m.in. uprawnienia zawodowe co najmniej z zakresu 1 lub 2.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto to około 2400-2800 zł (+ dodatek stażowy).
Inne oferty pracy na Geoforum.pl