Zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku obejmuje:
• koordynowanie realizacji zadań z zakresu rozpatrywania skarg (do 4 pracowników),
• rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• koordynowanie realizacji zadań i weryfikowanie zgodność wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami dotyczącymi geodezji i kartografii,
• przygotowywanie projektów wystąpień w sprawach wymagających rozstrzygnięcia nadzorczego wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego,
• opracowywanie wniosków do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowania wyjaśniającego w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii,
• udział w kontrolach prowadzonych przez mazowieckiego wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego,
• znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
• umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia, współpracy w zespole, skutecznej komunikacji,
• uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii.
Wymaganiem dodatkowym jest doświadczenie zawodowe, tj. 1 rok wykonywania prac geodezyjnych związanych z modernizacją lub aktualizacją ewidencji gruntów i budynków
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 4,2 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl