Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku nalezy:
• prowadzenie prac dotyczących porządkowania obiektów w bazach danych adresowych;
• prowadzenie prac dotyczących zmniejszenia liczby obiektów referencyjnych w katalogach danych adresowych oraz tworzenie plików różnicowych w tych bazach;
• prowadzenie prac dotyczących weryfikacji poprawności wprowadzanych danych do baz danych;
• opracowywanie i wdrażanie usług sieciowych dotyczących danych adresowych;
• współpraca z gminami w obszarze rejestru punktów adresowych;
• przygotowywanie interpretacji, opinii i wyjaśnień dot. przepisów prawa stanowiących podstawę działania DPG;
• opiniowanie aktów prawnych będących we właściwości Departamentu Polityki Geoinformacyjnej.
Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.:
• wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie geodezji i kartografii lub informatyki;
• rok doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji i kartografii lub informatyki;
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
• znajomość ustawy
Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia
w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów, a także Kodeksu postępowania administracyjnego;
• wiedza z obszaru gromadzenia danych i informacji w rejestrach publicznych.
Natomiast do dziś (3 stycznia) można jeszcze składać aplikacje na 3 stanowiska w Departamencie Polityki Geoinformacyjnej MC:
•
naczelnika ds. kierowania pracą wydziału oraz integracji systemów gromadzących informacje adresowe, •
głównego specjalisty ds. interoperacyjności rejestru punktów adresowych,
•
głównego specjalisty ds. informacji adresowej.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl