Do obowiązków soby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
• przygotowywanie dla wnioskodawców (organizatorów prac podwodnych) zezwoleń Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni na wykonywanie prac podwodnych na obszarach morskich oraz prowadzenie kontroli ważności dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych przez ekipy zgłaszane do wykonywania prac podwodnych;
• prowadzenie na akwenach morskich kontroli wykonywania prac podwodnych, kontroli stanu technicznego sprzętu nurkowego i wyposażenia bazy prac podwodnych;
• przygotowywanie pozwoleń na prowadzenie badań archeologicznych, pozwoleń na poszukiwanie i przeszukiwanie wraków statków oraz pozwoleń na wydobywanie mienia z morza;
• gromadzenie i opracowywanie informacji nawigacyjnych i hydrograficznych w celu aktualizacji zasobu urzędowej bazy danych o wrakach i obiektach podwodnych oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej dla realizacji zadań administracji morskiej związanych z ochroną podwodnego dziedzictwa kulturowego.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe na kierunku hydrografia, oceanografia fizyczna lub nawigacja, geodezja i kartografia,
• rok pracy w obszarze: administracja albo praca biurowa,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ),
znajomość przepisów w zakresie wykonywania prac podwodnych na obszarach morskich,
umiejętność obsługi programów: QPS QINSy, Golden Software Surfer, Corel DRAW, Microsoft Office.
Wymagnia dodatkowe to m.in.:
• rok pracy w obszarze wykonywania prac podwodnych na obszarach morskich, prowadzenie morskich pomiarów hydrograficznych,
• dyplom nurka III klasy,
• uprawnienia płetwonurka sportowo-rekreacyjnego,
• dyplom hydrografa morskiego kategorii B.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl