Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych
• rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej
• prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
• przygotowywanie pism dotyczących prowadzonych spraw z zakresu nadzoru i kontroli o charakterze informacyjnym
•prowadzenie spraw z zakresu archiwizacji dokumentów wydziału
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie średnie,
• znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, o kontroli w administracji rządowej, o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
• umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
• analityczne myślenie, współpraca w zespole, skuteczna komunikacja.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe geodezyjne, administracyjne lub prawnicze,
• 6 miesięcy pracy w administracji geodezyjnej, administracji publicznej lub w bezpośredniej produkcji geodezyjnej.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 2750 zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl