Główne obowiązki to m.in.:
• nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne
i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych
z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,
• kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,
• kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo
w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji
i kartografii.
Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.:
• wykształcenie wyższe geodezyjne albo średnie geodezyjne i wyższe administracyjne lub prawnicze
• 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub organach służby geodezyjnej i kartograficznej,
• posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji
i kartografii w zakresie 1 lub 2,
• znajomość procedury administracyjnej,
• znajomość ustawy
Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi,
• znajomość ustaw:
o gospodarce nieruchomościami, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe:
• minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
• znajomość oprogramowań do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (TurboEWID, EWMAPA i C-Geo),
• asertywność, umiejętność stosowania prawa w praktyce, odporność na stres.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl