Do konkursu na stanowisko asystenta mogą przystąpić osoby, które:
• spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym;
• posiadają tytuł zawodowy magistra inżyniera nauk technicznych w dyscyplinie geodezja i kartografia oraz mają otwarty przewód doktorski na uczelni technicznej;
• posiadają udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w zakresie przygotowania i prowadzenia zajęć w języku polskim z przedmiotów: Kartografia, Instrumentoznawstwo geodezyjne, Geodezja, Podstawy geodezji, Geodezja wyższa i astronomia geodezyjna, Informatyka w geodezji, Wprowadzenie do geomatyki;
• biegle posługują się językiem polskim oraz wykazują znajomość języka obcego nowożytnego;
• legitymują się dorobkiem naukowym w dyscyplinie geodezja i kartografia w postaci co najmniej 5 publikacji z listy MNiSW;
• posiadają umiejętność prowadzenia prac naukowo-badawczych, potwierdzoną udziałem w konferencjach naukowych i publikacjami;
• posiadają umiejętność zespołowej współpracy dydaktycznej i badawczej;
• legitymują się 5-etnim stażem dydaktycznym w charakterze nauczyciela akademickiego lub doktoranta.
Do konkursu na stanowisko adiunkta mogą przystąpić osoby, które:
• spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższy;
• posiadają stopień naukowy doktora nauk technicznych w dyscyplinie geodezja i kartografia;
• posiadają udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w zakresie przygotowania i prowadzenia zajęć z przedmiotów: Geodezyjne pomiary szczegółowe, Geodezja wyższa i astronomia geodezyjna, Kartografia, Systemy informacji o terenie, Bazy danych GIS;
• posiadają umiejętność prowadzenia prac naukowo-badawczych, potwierdzoną udziałem w pro-jektach badawczych, konferencjach naukowych i publikacjach;
• posługują się programami komputerowymi: GeoMedia Professionl, Geoserver, Quantum GIS Lisboa, Idrisi, ArcGis, PCI Geomatica, ITI ENVI, MicroStation V8i, Maper Stereo Dephos;
• posiadają szeroką wiedzę z zakresu: GIS, teledetekcji, skaningu laserowego, metadanych, usług sieciowych i modelowania informacji geograficznej w UML i GML, potwierdzoną udziałem w projektach naukowo-badawczych i innych;
• posiadają umiejętność zespołowej współpracy dydaktycznej i badawczej;
• mają przygotowanie pedagogiczne do prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim, ukończony kurs pedagogiczny;
• legitymują się co najmniej 10-letnim stażem dydaktycznym w charakterze nauczyciela akademickiego.