Zakres obowiązków na tym stanowisku:
• prowadzenie spraw administracyjnych, merytorycznych i promocyjnych związanych z wdrażaniem projektu „Model bazy danych przestrzennych...” w celu realizacji projektu zgodnie z harmonogramem;
• przygotowywanie wniosków i dokumentacji oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych;
• udział w przygotowaniu rocznego planu pracy, planu rzeczowo-finansowego oraz planu zamówień publicznych z zakresu swojego działania na rok bieżący i kolejny;
• sporządzanie sprawozdania z realizacji planu pracy oraz planu rzeczowo-finansowego z zakresu swojego działania;
• udział w krajowych i zagranicznych konferencjach, seminariach, warsztatach i spotkaniach w zakresie działania stanowiska pracy.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe magisterskie geograficzne w zakresie kartografii albo geodezyjno-kartograficzne w zakresie kartografii lub systemów informacji geograficznej albo z gospodarki przestrzennej w zakresie zastosowań systemów informacji przestrzennej,
• 1 rok doświadczenia zawodowego w dziedzinie kartografii tematycznej albo związanego z zastosowaniem systemów informacji geograficznej i 6 miesięcy w administracji publicznej,
• znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 – potwierdzona certyfikatem,
• bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi,
• bardzo dobra znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
• dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
• dobra znajomość narzędzi GIS, np. Geomedia lub ArcGIS,
• podstawowa znajomość zarządzania danymi GIS w środowisku bazodanowym,
• bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
• umiejętności analityczne.
Wymagania dodatkowe:
• umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
• umiejętność pracy w zespole,
• samodzielność, odpowiedzialność,
• asertywność.