Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku:
• rozpatrywanie skarg i wniosków na prace geodezyjne i kartograficzne wykonywane przez osoby sprawujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz rozpatrywanie wniosków wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych o zbadanie zasadności odmowy włączenia dokumentacji do zasobów przez organ prowadzący zasób geodezyjny i kartograficzny,
• przeprowadzanie kontroli zewnętrznych w jednostkach administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• przygotowywanie dokumentacji kontrolnej,
• organizowanie narady pokontrolnej.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej realizującej zadania z zakresu geodezji,
• znajomość przepisów prawa oraz standardów technicznych obowiązujących w geodezji i kartografii,
• znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
• komunikatywność, odporność na stres.
Wymagania dodatkowe:
• rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z przeprowadzaniem kontroli,
• posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii,
• przeszkolenie z zakresu procedur kontrolnych,
• znajomość programów komputerowych używanych do wykonywania opracowań geodezyjnych i kartograficznych oraz do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, a także rejestrów ewidencji gruntów i budynków oraz rejestrów geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3054 zł.
Więcej ofert pracy na Geoforum.pl