Była to jedyna oferta złożona w przetargu ogłoszonym w styczniu br. przez GUGiK. W ramach zamówienia mają być realizowane prace związane z:
• rozwojem UMM;
• administrowaniem UMM (np. utrzymywaniem na odpowiednim poziomie parametrów poziomu świadczenia usług – SLA, takich jak dostępność usług czy dopuszczalna liczba błędów),
• świadczeniem usług szkoleniowych związanych z przedmiotem prac;
• rozbudową zbiorów danych.
Usługi mają być świadczone przez 9 miesięcy, z czego zamówienie podstawowe obejmuje 7 miesięcy (6 tys. godzin), pozostałe 2 mies. (1,5 tys. godzin) – opcja.
UMM został zbudowany przez firmę Intergraph Polska dla GUGiK w ramach projektu Geoportal 2. Rozwiązanie przeznaczone jest dla służb ratunkowych i porządkowych. Umożliwia lokalizację zdarzeń i pojazdów tych służb, zarządzanie użytkownikami (np. patrolami w terenie) czy wyznaczanie optymalnych tras przejazdu. UMM obejmuje także moduły analityczne i raportowania, wspomagające analizowanie intensywności zdarzeń dla lepszego planowania działań prewencyjnych. Służy ponadto do lokalizowania dzwoniących na numer alarmowy 112.