Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• monitorowanie postępu prac związanych z wykupami gruntów,
• przygotowanie tabelarycznych zestawień dla urzędów i osób kontrolujących,
• udział w rozprawach administracyjnych oraz negocjacje z właścicielami nieruchomości nabywanych,
• sporządzanie zestawienia nieruchomości nabytych,
• prowadzenie ewidencji działek będących w trwałym zarządzie GDDKiA i leżących w pasach dróg krajowych oraz archiwizowanie dokumentacji,
• regulowanie stanu prawnego nieruchomości zbędnych dla statutowej działalności GDDKiA
• przygotowanie zestawień nieruchomości nabytych do oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
• uczestniczenie w czynnościach geodezyjnych związanych z okazaniem, wznowieniem, rozgraniczeniem granic, podziałem nieruchomości.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie średnie techniczne,
• umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania ustaw,
• biegła znajomość obsługi pakietu Office (arkusz kalkulacyjny i edytor tekstu),
• prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe geodezyjne, prawnicze lub administracyjne,
• szkolenie z zakresu gospodarki nieruchomościami, przepisów o przygotowaniu i realizacji inwestycji drogowych, a także szkolenia z zakresu technik negocjacji,
• znajomość przepisów w obszarze geodezji, gospodarki nieruchomościami,
• umiejętność nawiązywania kontaktów, organizowania pracy własnej, umiejętność negocjacji i reprezentowania urzędu na zewnątrz,
• umiejętność współpracy z innymi, zaangażowanie w realizację zadań, komunikatywność, sumienność, uczciwość.