W obu przypadkach od kandydatów wymagane jest:
• wykształcenie wyższe geodezyjne;
• 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie geodezyjnym;
• posiadanie uprawnień w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych lub/i rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych;
• posiadanie gruntownej wiedzy z zakresu geodezji i kartografii;
• znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego.
Na stanowisko inspektora wojewódzkiego w delegaturze w Chełmie wymagana jest ponadto znajomość specjalistycznego oprogramowania do prowadzenia: mapy zasadniczej, rejestru ewidencji gruntów i budynków oraz cen transakcyjnych, np. Geo-Map, EGB 2000.
Dokumenty można składać do 7 października (Lublin, umowa na zastępstwo) i 8 października (Chełm).