Główne obowiązki:
• kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych oraz posiadania uprawnień zawodowych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii;
• kontrolowanie działań administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego;
i kartograficznego, ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
• kontrolowanie działań administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie prawidłowości naliczania i egzekwowania opłat (na podstawie rozporządzenia ministra infrastruktury z 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego) oraz wykonywania zadań dotyczących zakładania i aktualizacji mapy zasadniczej, zakładania osnów geodezyjnych, oraz uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
• współpraca z szefem Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych w zakresie niezbędnym do realizacji jego zadań statutowych;
• opracowywanie ustawowych okresowych sprawozdań dla Głównego Geodety Kraju;
• ewidencjonowanie spraw dotyczących zabezpieczenia i przechowywania kopii zabezpieczających baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie, prowadzonych dla terenu województwa i powiatów, w tym w szczególności baz danych ewidencji gruntów i budynków, systemów informacji o terenie (art. 7b ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne);
• weryfikacja zasadności podziałów nieruchomości stanowiących własność lub będących w użytkowaniu wieczystym spółdzielni mieszkaniowych;
• udział w komisjach kontroli.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne lub średnie geodezyjne z wyższym administracyjnym lub prawniczym;
• znajomość przepisów ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego;
• co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym 3 lata w administracji publicznej lub jednostkach wykonawstwa geodezyjnego;
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1. i 2. (albo 1. lub 2. w zależności od oferty; szczegóły w linkach poniżej).
Wymagania dodatkowe:
• umiejętność obsługi komputera, w tym programów użytkowych: Ms Word i Excel,
• znajomość oprogramowań do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków,
• umiejętność dobrej organizacji pracy,
• doświadczenie w wykonawstwie geodezyjnym.
Oferta 1
Oferta 2